Ledig måndag

Då var det måndag igen. Inte blivit något vikande för mig idag då man inte fått riktigt dom ämnena som passar mig (A) Blir istället att sätta sig en stund vid ritandet. Får passa på nu när man är ledig ;) Så ska man nog kunna fixa till något fint :) Blir gymmet som vanligt där jag kmr pumpa lite bröst och sen förhoppningsvis spinna lite ;) Sjukt duktig må jag säga ;) Hoppas lagbilderna från fylleslaget kmr upp på fäjan snart så man kan sno dom å lägga in här ;) Måste ju visa mitt topplag ;)

Funderar på att snagga mig idag med när man har lite tid över. Känner att jag börjar få moronfrill och då är det inte bra ;) Så det ska man hinna med en dag som denna också :)  

Ja men puss på er mina små måndagstroll som är ute å gör nåt vettigt ;) <3

Kommentarer
Postat av: jovana och jenny

neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! varför gör du så där mot oss???? vi älllskar dig !!! // eleverna du hade!



ps: du lovade att komma tillbaka / jenny helander 7a



2011-02-08 @ 12:09:51
URL: http://jovanapavlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0