Fylleslaget ;)

Vart i skåne hela helgen. På fredagen blev det gym och efter det begav vi oss mot skåne. Kom hit ganska sent så hände inte allt för mkt på fredagkvällen. På lördagen var det dags att tagga igång för kvällens partaj, Fylleslaget! Blev bowling och käk. Bowling gick väl... sådär. Mitt lag vann.... sista platsen ;) Wiii! Å självklart så vann emilia så hon får komma hem till varberg med en liten buckla ;) Kmr ändå stå i mitt prisskåp så kan ju säga jag vann ;O

Kollade in Zumban i fredags. Va inte med på det men frugan va så jag kollade in lite då å då när dom stod där å skaka rompa :) mkt fint får jag säga ;) Emilia tyckte det var jävligt kul så det kan man rekomendera till alla er som gillar att träna samtidigt som ni får shaka lite ass ;)

Här ett par jävligt häftiga dojor jag hitta på en hemsida ;) I like <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0