Viva la fiesta! ;)

Inte blivit någon poetande för min del dom 2 senaste dagarna, har haft to much ;) Men tänkte bara skriva några snabba rader om mitt liv dom senaste dagarna. Har ju som sagt kört stenhårt på gymmet hela veckan så igår (fredag) blev det lugnt. Har ännu en gång besökt gbg så kommer komma upp bilder från mina små fynd där :) Blev ett par glajor och två shorts ;) Sjukt fräscht :)

Ikväll blir det partaj i det underbara vädret! Ska iväg på lite förfest nu sen ser det ut som såsen kommer bli slutstation för kvällen ;)

 Så må kraften vara med dig <3

Skön sommarlåt! Får en på rätt banna ikväll ;) Tillägnar denna låten till alla ni fina sötsaker som läser mina rader ;)

Chris Brown & Benny Benassi – Beautiful People - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0