Satan!

Igår när jag kom hem från skolan va jag bara tvungen att ut å springa. Mitt nya joggingställ har legat framför mig nu i några dagar så drog bara ut en stund med brorsan :) När jag kom hem mådde jag verkligen skit. Hade asont i magen å helt snurrig i huvet. Efter lite käk så mådde jag lite bättre. Därför tvinga jag iväg mig till gymmet. Usch det skulle jag inte gjort. Efter gymmet mådde jag ännu sämre och kvällen fick tillbringas i sängen med bara en macka som slank ner. Hade lite feber å annat gott ;O

Idag skulle jag bara va hemma å skriva omdömen så imorse när jag gick upp mådde jag fortfarande skit så blev att jag sov några timmar till. Sen 12 har jag suttit å skrivit omdömen. Kuligt ;) Så nu är jag äntligen klar, omdömena är inskickade och jag kan börja relaxa igen ;) Mår lite bättre nu men fortfarande lite illa i magen. Så blir inget gym idag utan får försöka dra dit imon å köra sista passet ;) Sen imon får vi se vad som händer under helgen! :D 

Pussssssssssssss <3  

Kommentarer
Postat av: Jenny Möllerström

Du får fan inte lämna oss med Clas, seriöst Victor :O:(

2011-04-08 @ 18:35:14
URL: http://awesomejjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0