Påskafton på sommarn ;O

Igår var det dags för påskafton att kliva in i våra hjärtan. Bättre väder en vad som erbjöds kunde man inte få, tror aldrig jag har haft sånt här väder på påsk :) Så det är bara att tacka och ta emot. Dagen startade med lite fotboll på kurtan, Top Notch Team VS F14 (träningsmatch). Tyvärr gick F14 därifrån som segrare :/ inget depp från våran sida då det fortfarande är försäsong och det är nu vi ska testa nya saker, våga göra misstag! ;) Blev en liten tröstgrogg innan man begav sig mot nya äventyr.

Väl hemma va man nog så seg, så blev en liten powernap i en timme. Efter det kom jag aldrig riktigt tillbaka till det rätta, riktigt seg hela kvällen :( Började med lite afterfotboll hos Hampe med grill å mycket annat gott. Sen tog vi oss ner till stadens gator. Oscarskön var längre än på sjukt länge så där palla jag inte ställa mig, så blev en liten fjortisrunda vid alla krogar, upp till torggrillen och sen kände jag att det var time för att gå hem :/ Blev en liten pargång hem med Hampe, hans fruga, jag å mina fruga :)

Idag har det bara vart sjukt schtek på altanen, lite Ben N Jerrys får svalka av min heta kropp ;O Och nu väntar lite grill med släkten, gottigt! ;)

Pusss på er mina små kärleksmumms (A) <3

Gårdagens outfit, Enjoy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0