Låååångfredag! ;)

Jäklar vilket väder, så jävla skönt så man vet ju inte var man ska ta vägen ;O Dagen har spenderats i Gbg City tillsammans med trevligt folk, Min finaste fruga, Ejika å Jerry ;) Gårdagen blev ganska lugn så har inte alls vart trötter idag, så jäkla skönt! :D Lite seg i benen är man allt nu efter allt shoppande ;) Dagens mål för denna dagen var att hitta några fläschiga shorts och ett par pjuks. Tyvärr så var alla roliga shorts slut men hitta ett par skor! :D Så lite glad är man allt ;) Sen är jag sjukt tråkigt och köpte ett exakt likadant linne som senast fast vitt (A) Typ beroende av linnen, kan köpa hur många som helst, så idag blev det ännu ett nyinköp linne ;) Just det, köpte ett par mysiga kalsingar också :)

Kvällen kommer antagligen tillbringas tillsammans med min Gosigos och lite skönt folk, blir kanske lite grill, chilldricka. Tagga till imon då det är påskafton! :D

Som vanligt blir det lite pics på mina fynd (A)

Linne från Design Only - Acne, same shit som det andra ;)
Skor från Johanssons - Playboy
Kalsingar från Åhlens - Tiger Of Sweden

Pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0