Dont Fight It, Feel It ;)

Hejsan svejsan i smultronskogen! Gud vad man har svettats denna veckan ;) Blev ju beffande i måndags, tisdagen bjöd på Core och sen beff. Tyckte Coren va lite för easy på tisdagen så kände jag ville köra slut på rygg och mage en dag till ;) Efter det drog man ner och körde spinning, sjuuukt jobbigt!

Så fjärde dagen idag. Startade dagen med att inte jobba, så blev att sitta inne och hjälpa min käre bror med hans projektarbete ;) När det var dags för lunch drog vi till ps för att provsmaka vad dom hade att bjuda på, mkt gott! :) Första gången jag va där sen jag sluta ;O Kändes lite skumt ;) Efterätten bjöds på Kaffe nere vid stan, så suttit å jobbat lite på soltimmarna drygt en timme idag :) När Kaffet var slut och vi kände oss lite för heta tog vi kärran och drog oss hemåt. Som vanligt stappla man iväg till gymmet och körde veckans sista pass, armar, förbannat skönt! :)

Nu sitter jag bara här å skriver, min pluggis till flickvänn sitter i soffan och läser sina läxor, så då ska man inte störa ;) Men blir iaf Big Brother innan kudden ska besökas :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0