Det är fan på tiden!

Hejsvejs!

Usch har lite dåligt samvete nu måste jag säga. Var nästan hela 2 veckor sen jag satt här å fick ner mina rader på denna poetiska sida. Dom senaste veckorna har vart händelserika. Började med att jag å brorsan hade en liten "klassiker".
Party @ Lanai mansioN! ;O Självklart vill vi som alltid bjuda på något extra ;) Denna gången fick vi för oss att sätta upp en liten dansstång i vardagsrummet och bygga upp en scen ;O Som vanligt körde vi en helhelgs evenemang.
Två dagar med mycket alkohol å mkt skakande ;) Efter detta blev det lite ommålning och annat för att fixa till placet. Så snart får vi köra en inflyttningsfest i det nyrenoverade huset ;O Hehe!

Veckan efter tillbringades som vanligt bland mina kära elever. Och nu har jag påsklov, hur skönt som helst! Har vart nere i Skåne och hälsat på svärföräldrarna ;) Årets svärson ;) Skönt väder bjöds det på där nere och då får man passa på att dra fram med huden och ge den några soltimmar. Körde också fuskis i solariet på 20 min en dag, fy mig! ;)

Ikväll blir det lite mys nere vid fästningen med skönt folk. Slinker nog nere nåt gottigt å sen vet man aldrig vad kvällen slutar ;) Så Pusss på er allesammans! ;) <3

Mycket kärlek <3

Finns så många bilder från festen ligger uppe på fäjan så kolla där ni som vill ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0