Toffla! ;)

Ja i helgen kmr jag tillbringa lite kvalitetstid med tjejen min. Sjukt mys ;) För övrigt så såg jag Hooking up igår lr hur fan det stavas. Sjukt dålig film, vet inte varför jag såg klart den. Va nog för största delen av filmen handlade om sex och urtypen av alla typer inom ungdomar. Den slynigaste tjejen, den kåtaste killen som hade alla möjliga fetisher, den äckliga killen som utnyttjade sin "flickvänn" till max å lite annat. Aja sjukt dålig men gillar man dåliga filmer å bara det visas lite naket så se den ;) Höhö!
Å till alla er som inte ska toffla i helgen så tänkte jag lägga upp en jävligt skön partydänga som jag hörde på radion idag ;) Swedish House Mafias nya tsm med Tinie Tempah. Aldrig hört talas om killen/bandet men skön låt. Så enjoy. Nu pyser jag till tjejen så i helgen blir det snopp med dopp! ;O Hihi! ;) Ciao! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0