Snygg Sexig Inte Singel ;)

Många som läser rubriken kan nog tro jag ska snacka om mig men icke. Den jag menar är en väldigt fin tjej med världens finaste leénde, söta små öron och den skönaste gosigos ;) Namnet på denna söta flicka är Emilia. Konstigt nog har hon valt å kalla mig för sin pojkvänn och det är jag sjukt glad för :) Nu är det såhär att jag ska bli utan den här godbiten i hela 10 dagar. Blir svårt att inte vara otrogen med Lena Handén ;O Höhö. Men bara så alla vet hur det ligger till så är är hon väldigt söt å älskar henne massviss (A) Nu ska jag sluta prata om henne.
Vad ska man göra under 10 dagar utan gosigos å myspys? Jo jag får helt enkelt ta ut min fritid på gymmet och försöka bygga upp min lodiskropp. Min kära hippster bror fyller år på torsdag och då måste man ju försöka hitta något smått å gott att ge han. Tyvärr är han sjukt kräsen så att få han nöjd blir bland det svåraste jag ska göra i år ;)
I söndags var första innebandymatchen. Gick skit som allt annat så finns inte mkt att skriva om det. Däremot måste jag säga att jag fick göra en ass ;) SJUKT SNYGG!
Har hittat ett jävligt coolt kläddesplagg som jag ska troligen ska beställa. Säger inte vad utan det får bli en liten surprice för er ;)
Nu kollar jag fotboll så får ta å checka klart när Zlatan å gänget spelar ut San Marino. Sjukt tråkig match nu å väntar bara på att det ska ta slut. GAaaaaaaah! Menmen. Puss på er å måste avsluta med ett litet citat om vad ska börja göra nu när jag ska beffa till mig på Tha Gym: "No chips Only Dips" ;) Så keep traning and You Will be väldigt glad :)

Kmr även en liten trudilut till alla er killar som bara sitter hemma å pilar er mellan benen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0