Slappt Sometimes! ;)

Ja vad ska man skriva om idag? Inte vart världens händelserikaste dag. Jobbet, skippade gymmet så drog å pinga lite innebandy med Hampe å Jerran. Nu sitter jag å kollar VMA, jävligt grym ;) För övrigt så saknar jag min Emilia så sjukt jävla mkt. Snart vart borta i en vecka å får inte se henne fören på fredag :( Palla! Behöver min bebis! <3

Imon är det dags för jobbet. Sen på massage. Hört det kmr göra fruktansvärt ont så är fan lite nervis inför detta. Typ klämma sönder alla knölar på ryggen å grejer. Jävlar va utmattad jag kmr va. Men ser fram emot det. Hon kmr smacka till mig rejält. Har inget mer å skriva. Puss på er mina kära gummsisar! ;) <3

Bild på mig å bror från Grand ;) Peace <3 Även en skön sång längre ner ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dude, uppdatera! :DDDDD

2010-09-16 @ 23:21:22
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0