Gomörra!

Ja Gomörra allihoppa ;) Igår va som vanligt, hade inte den blekaste vad man skulle göra till kl typ 10 på kvällen. Hinkar i sig lite vodka med mjölk för det var det ända man hade hemma ;O Sen blev det lite partajande hemma hos Alice. Inte så mkt folk men blev en del fuldans ;O Vi va la där till kl 1-2 å dansade runt nakna i våra bara överkroppar. TsSS, nej inte så mkt naket igår inte. Kanske blir ikväll ;O Inte så bakis så blir ner till sitt andra hem, Systemet å handla inte lite gott å blandat ;) Ikväll blir det BOKSTAVLIGT TALAT vaskning. Ska antagligen ner till Grand med min Schteeekbror å hans vaskningskompisar. Eftersom jag inte har några pengar hoppas jag att dessa rikemansbarn ska bjuda vilhelms fattiga bror (Mig då!).
Imorgon är det match. Kmr antagligen va i ett tillstånd där det inte är tillåtet att spela innebandy. Men va gör man inte för laget? ;) Hehe.

Saknar även min sötaste tjej. Vart borta sen i onsdags. Gaaaah. Får ryck snart. Sjukt sugen på att bara toffla. Skiter i vad alla säger om toffling. Gillar å va med denna tjej för hon pillar på min grej :O Haha, rimmar inte äns men vafan. Nej nu spårar det snart så får ta å avrunda lite här, dra refränger å allt vad det nu heter.

Hoppas alla får en trevligt lördagskväll, ta hand om tjejen/killen ni släppar med hem å använd inte kondom, är oskönt (A) Puss på er! <3

Lite skönsång för alla er partypeople ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0