Fyllekaja!

HAhaha sicken jävla kväll det blev igår. Lekte först bartender hemma hos moi för att inpa på min brors polare ;) Blev en del egna drinkar och MKT Branca Menta, MUmmma! Blev senare Limo till Grand (Helt seriöst). Kmr inte ljuga lr överdriva om något i detta inlägg. Just True! ;) Aja vi åkte en runda här i Vbg först så att så många som möjligt skulle se att vi var schteeek å åkte limo. Efter ett par vänder vid hemmakväll begav vi oss till falkenberg. Vi hade ju hoppas att det skulle va stor kö, vi kmr med limo å bara drar före kön. Hmm. Blev inte riktigt så. När limon svänger in på Grand så är det inte en käft där. När man kmr in på Grand hör man bara ekon. HOhoooo! Vi var en aning tidiga =) Menmen, vi tog tag i det ändå. Dock inte jag, för jag har inga pengar, men som jag skrev igår skulle min brors vaskar kompisar verkligen visa vilka som har mest pengar ;O Kunde dränka mig i alla cider å ett par champagne leverades också. För min del kunde det slutat bättre. Blev fett nitad av en tjej som tyckte jag taffsat på henne på dansgolvet. Hade inte satt min fot på dansgolvet så blev en aning förvånad. Hennes feta kille kom fram å skulle nita mig men jag höll lugnet å sa bara att han skulle dra åt pipsvängen. Är så enormt jävla cool ibland. Aja, efter ett par drinkar, cider, skumpor så kände jag mig en aning trött. Hade kunnat åka limon gratis hem men kände för att vaska den å tog en riktigt taxi istället ;) Efter ett å annat tjafs med chaffisen så fick jag äntligen gå in till min efterlängtade säng.

Skulle haft match idag, när jag vakna kändes det som att jag precis hade hällt i mig en hel shootbricka. Fifäään va dåligt jag mådde. För varje försök å ställa mig upp så fick jag spykänslor å skakade i hela kroppen. Ajsing bajsing ingen match här inte. Ringde å sjukanmälde mig :) Tiihi. Hoppade tillbaks till sängen å nu när man vaknat upp igen känner man sig hyfsat mkt bättre. Ont i huvet men spykänslorna har svalnat tills vidare. Ja detta var det jag hade å skriva om idag, Som vanligt så är det säkert rätt mkt flum å felstavningar. Skriver så sjukt mkt så orkar inte läsa igenom det nu. Så får bli som det blir. I Like! ;) <3

Puss på er och här kmr lite bilder på hur det brukar se ut när vi festar ;) Tiiihi (A)






Kommentarer
Postat av: caarin

låter som någon hade kul, tråkigt att man inte fick vara med ;) men duuuu är inte den sista bilden från förra gången som ni åkte limo?(;

2010-09-12 @ 16:18:43
Postat av: Lanai

Sjukt kul, jo men hade inga bilder från igår ;) Så fick bli en annan ;) Åker ju limo sjukt ofta ;)

2010-09-12 @ 16:24:01
Postat av: Anonym

Sweet! Länkar till din blogg nu så du får lite fler läsare! Länka tillbaka, om du vet hur man gör, annars hjälper jag dig ;) <3 / hanna

2010-09-12 @ 19:04:03
URL: http://hannalouiz.blogg.se/
Postat av: Lindh

Hahaha stört skön

2010-09-13 @ 23:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0