Fredagsgodis! ;O

Sökte fredag på google. Detta stod på Wikepedia: "Fredag kommer efter torsdag och före lördag". HAhaha, kan ju bra å veta för dom som har svårt med dagarna. Ja det var dagens seriösa fakta om vad vi lärt oss denna veckan.
Nu blir det över till helgen. Det är äntligen fredag och som vanligt har man inte den blekaste vad man ska göra. Kanske sova hela helgen så man orkar jobba en vecka till? Kanske supa ner sig så man är lika trött som vanligt på jobbet nästa vecka? Kanske börja springa så man inte blir så fruktansvärt utmattad av att gå runt på jobbet hela dagarna? Nej varför tänka på jobbet. Nu är det helg så idag gäller det att släppa allt vad som gäller måsten. Bara relaxa med lite absint framför en öppen brasa å bara somna in när man känner för det. Låter som en klockren ide.
Känner mig ganska flum. Finns inte mkt å skriva om. Ska snart till tandläkarn å fixa mina tänder. För er som inte visste om det så skadda jag mina tänder i Valdisere. Det var såhär att jag skulle testa en liten ny grej på ett hopp i parken. Hoppet va sjuuuukt stort. Aldrig sett ett större hopp i hela mitt liv. Så tog fart högst upp och körde störtlopp mot den största kicken världen skådat. Självklart klantar man till det och landar på en plat yta. Tror det var för jag hade sån sjuk fart så flög över hela hoppet och landa på platen framför. Slog i knäna i käften vilket gjorde att jag bet igenom hela fucking tungan, framtänderna åkte ännu längre fram så jag såg ut som felknullad bäver med världens jävla underbett. Fick åka till tandläkarn. Dom drog tillbaka det som inte såg rätt ut och satte en liten metallgrej bakom så dom satt fast. Blev soppa i 10 dar. Så kan det gå när man ska testa på allt för extrema sporter och har nada koll på vad man igentligen klarar av.
Ja då har man skrivit tillräckligt för idag. Blir en fin bild på hur mina underbara tänder sett ut en gång i tiden ;) Å en liten skön sång som jag gillar. Fill U Up, en mening jag älskar att dra som raggningsreplik ;) Inget jag behöver användning för eftersom jag har världens finaste fit.. flicka (A) Tihi, Puss på er mina kära beundrare! (K) Älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: jonas

haha älskar din jävla idiot blogg! =D

2010-09-03 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0