Inte konstigt när man är född Fredag Den 13onde! ;O

Japp. Dagen började kanoners. Vakna upp tillsammans med min älsklingsbuwsigos! ;) Jag å jerry bestämde oss för att dra förbi götet innan våran match i Kungsbacka. Vädret va bra, jag fyndade ett par skor, en halsduk å ett par vantar. Kunde inte bli mkt bättre.... Trodde jag.
När vi var klara begav vi oss till kungsbacka för att spela seriepremier mot Varla. Ett lag som bestod av största delen av stora rugbyspelare som jag antar käkar Big Tasty MINST 3 ggr i veckan ;) Aja stora som hus med andra ord.

Började med att jag trampade snett så jag fick ont i fothelvetet. Hård som jag är så spela jag självklart vidare. Learn To Live With Your Pain! ;) Sen i andra så fick man en armbåge och det sluta självklart med att blodet flödade på planen ;O Nej inte så farligt men på med plåster å lite yr i huvet ;)
 I tredje trodde man inte mer kunde gå snett, men i slutet tabbar man sig inte bara en gång utan två gånger. Vilket resulterar i 2 mål rätt i tvåan. Ajsing bajsing. Matchen sluta 6-4 så utan dom 2 sista målen för dom så kan ni själva räkna ut hur det kunde gått ;) Aja shit happens.

När matchen var slut å man skulle sätta på sig sina nyinköpta skor, jo vad fan händer... Dragskiten till dragkedjan går ju självklart av. Detta gjorde självklart att man mådde perfa efter en lyckad shoppingdag och en match som inte kunde slutat bättre ;O Det var det som hände under gårdagen. NU får man tagga om till ny match imon och nya misstag ;O Ciao ;) Kmr lite bilder från helgen bravader ;O Puss på er mina snuttisar <3






Kommentarer
Postat av: hanna

stackars.. :/



men blogga då <3

2010-11-11 @ 22:04:41
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0