Ut på äventyr

Ja då var det dags att äntligen få bestiga den ej överskattade Oscarstrappan. Har inte vart ute på 2 helger så känner mig lite för frisk i blodet. Nu är det tid för alkoholen att sätta sina spår. Har jobbat hela dagen, alltså vart ute på staden. Socialicerat mig och funderat på vad dagens skrivande ska handla om ;O Nej men suttit inne här vid datan och arkitekterat ett hus ;O Tog även en liten promenix med brorsan min. Har även tänkt mig börja en lite mer hälsosammare period utan chips å cola på veckodagarna. Så ändast götta på helgerna. Tänker även bli serri på gymmet å kanske ut å gå en å annan promenad någon gång i veckan. Så kmr ha en del att göra.

Menmen, då har man skrivit nog om sina framtida planer och tänkte mer inrikta mig på kvällens aktiviteter. Sitter just nu vid datan å luktar något mellan en död mus å hummer. Så efter att jag skrivit klart här blir det dags för duschen så besökarna på oscars slipper svimma av min sköna kärleksdoft ;) Efter duschen tänkte jag ta en bit mat och när jag svalt ner sista biten är det dags att bege sig upp mot sigge där massa söta mäniskor kmr befinna sig. När klockan väl är 11 å man måste snabba sig ner för att hinna in på facebook vipen, så ska nog alkoholen ha hunnit sätta ett å annat spår. Men om det nu visar att den ej ger med sig så är inte det allt för big deal då det ändå kmr bli mkt pengavifflande ;O Vem ska visa sig att vara kvällens stora spenderarmaskin. Så fort man får skymt på minsta lilla bjudande så får jag slinka in å passa på att blöta ner läpparna med lite ljuvlig gratisdricka ;) Lr vem vet? Kanske blir det jag som inte kmr hem utan ett öre kvar i fitt.. fickan.

Ja nu känns det som klockan böjar ta sig så får springa ner till duschen å tvätta snoppen min :)

Så från mig till er alla: Smack Smack No Snack! ;) <3

En skön liten partydänga kmr även. Är inte helt ny men fetta skön! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0