Slutar spruta å börjar...vet inte ;O

Ja då satt man här igen, en aning sent. Klockan är 02.12 och jag är fan inte trött. Frugan sover i skåne hela helgen så under 3 nätter ska jag behöva hålla om mig käre kudde. Menmen, så är det när man är ett litet barn som jag ;O

Aja det va ett jävla tag sen man satt här å skrev i denna kära blogg. Alla undrar säkert vad jag gjort under denna långa period jag varit borta. Jo jag har varit i skåne med frugan min, inte så konstigt sån toffel som jag är ;) Men lite annat har man ändå hunnit med. Har sagt upp mig från jobbet så blir inge alperna för min del. Då jag å min fru tänkte slå oss till ro här i livet så funkar det inte med långa alpvistelser. Det jobbet som tar över efter mitt sprutande på lacken så kan jag säga att ni läser det ;) Ska bli seriös i bloggen. Tjäna feta cash på att folk läser om mina äventyr ;O Aja så et, så hoppas ni fortsätter läsa så jag kan köpa mat på dagarna ;) Hehe.

Har även hunnit med att va hårmodell, ja för många låter det kanske konstigt då dom flesta vet att mitt hår inte är så mkt att modelera för :) Menmen, ingenting är omöjligt ;) Min kära Mysgosi Emilia va med, tillsammans med min bror, Andersen den sneé å Thoren den lille ;) Blev lite ändringar för alla så ni får kolla bilderna nedan ;) AJa har säkert hänt så mkt mer men dricker för mkt rosè för att komma ihåg allt.

Nu blir det att försöka krypa till sin tomma säng och hålla om de lilla som finna ;O Höö.

Puss på er mina kära små homosapier.... eeee. Ciao <3  

PS! VEt att jag ser ut som ett fucking jävla uppkört mongo i mitt röda hår, inte så att jag inte gillar rött hår bara att jag ser fan inte klok ut. Men vem bjuder inte på sig själv, hoppas ni får ett gott skratt ;)







Kommentarer
Postat av: Marie Lanai

Vilka förvandlingar......häftigt...!!!

2010-11-12 @ 10:43:32
Postat av: Cool_Kille_95

Ehh.. Fett Coolt !

2010-11-12 @ 10:47:26
Postat av: idaho

wow, vilhelm looks hot!

2010-11-14 @ 06:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0