Köttar stenhårt!

Vad kmr efter fredag? Jo lördag, inte så svårt å räkna ut ;O Men jaja vad gjorde jag igår då? Jo jag vakna vid 12 nånting, tänkte sätta mig vid jobbet (Bloggen då asså). Men kände, nej jag skrev så himla mkt igår så det borde dra in tillräckligt med cash för 2 dagar ;O Efter att jag kliat mig på pillesnoppen drat mig i mitt långa hår å gäspat in en gondol i käften så var det dags för att göra någon nytta. Blev då att man drog ner till sitt kära götteboa (Systemet då asså) å inhandla sig några magiska drycker. Efter det begav det sig till fiskaaffären för att betala en liten middag jag skulle ha med familjen senare på kvällen. Va otroligt gott, munorgasm på dirren.

Ja efter det stack jag å min kära vän Jerry till Adde där Hampus å Billy också befan sig. Vi tog å spela lite fifaturnering. Va mkt svett å tårar innan det stod klart vem  segraren var. Helt värdig å tippad så blev vinnan självklart MOI! Bäst på fifa, nemas problemas. Skulle blivit Oscars men vi vaskade det å tog istället taxin hem för att få oss en göttig natts sömn ;)

Så nu sitter jag här efter denna händelsirika Fredag, hur ska jag kunna göra för att denna lördag ska bli ännu bättre, blir himla svårt. Börjar med att sitta här å skriva allt skit som kmr upp i mitt lilla huvud. Sen när det är tomt ska jag nog ta mig ner till stan å få ner mig en liten fika. Sjukt sofistikerat ;O Blir kanske göttaboa idag igen å efter det är det dags för match uppe i Kungsbacka. Sjukt kul att spela halv 7 på en lördagkväll, Har ändå inget bättre för mig eftersom frugan är i Skåneland.

Ja men då kmr jag inte på mkt mer att skriva. Orkar som vanligt inte kolla igenom efter stavfel å grejor. Kan döpa om bloggen till flum.blogg.se kanske? ;O

Blir en liten video där jag visar när jag taggade till Oscars igår, låten är även feting skön ;) SÅ peace på alla er som orka läsa ner hit så kanske jag skriver en rad lr två imon, Puss på era mina honungsbullar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0