Söndagsfika! ;)

Då blev det lite festande igår, va sjukt trevligt och en del alkohol slangk ner även denna underbara afton. Ibland kan det spåra på visa håll och det kan man väl säga att denna kväll innehöll ;) Idag mår man som man mår. Vet att man är lite småbakis när man vart på toan å kört number two tre gånger under 4 timmar. Mummaaa! ;)
Var i Emilias nya hus igår, va lite inflyttningsfest där båda det ena å andra invigdes ;O Vet att folk är lite stela när det gäller ämnen som inte är helt censurerade. I Just Love It! ;) Så kmr inte sluta med denna typen av grejer. Tycker folk borde slappna av lite. Det jag skriver om är det naturligaste livet har att erbjuda. Inte ska vi skämmas över sånt. Så please, Relax People! ;)
Nu blir det tillbaka till huset å glo film, sen kanske ett kvällsdopp då jag känner att jag inte har alla hemma så hade vart himla trevligt å piggna till en aning ;) Blev ett jäkla inlägg dehär så nu ska jag inte tråka ut alla ni som läser detta utan ni får återgå till eran fickpingis å facebookande.
Pusss på era underbara snoppisar som är där ute i vida världen! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0