Smack Smack No Snack!

Ja då satt man här igen. Va längesen jag va så här trött. Blir att sova själv idag så då får min lille vän vila ut och jag ska ta å lägga mig redigt tidigt =) I helgen blev det partaj men hände inget utöver det vanliga. Så inte så intressant å skriva om ;P
Nu är det måndag, känns som det är onsdag lr nåt så den här veckan kmr bli tung :( Idag har man hunnit med att spela sista korpmatchen. Vi smackar till den så det står härliga till. Möte tabelltvåan å spela ut dom med 8-3 tor jag (A) Va jämt ett tag men hade matchen i våra händer å vann välförtjänt. Vände trenden och förlora inga matcher efter uppehållet. Synd vi inte spela såhär hela säsongen. Hade nog slutat med en medalj runt våra vackra halsar (A) Tihihi. Blir att satsa på laget inför nästa säsong och höja träningsnivån. Istället för öl på Cheers ska vi nu utöka till rosé å vaskning på Oscars hela vintern. Känns som det kmr ge oss en helt skön nytändning inför nästa år och dess nya äventyr.
Nu blir det att mysa lite med bror min, lite incest som i gamla dar ;) Heee. Kolla Entourage och kanske nåt annat innan vi kryper ner i sängen å pillar på varandra (A) Myspys :$
Nej nu sitter bror å drar mig i pungen så är tvungen att pysa. In ut svälj gokväll!  (A)
Ha det bra vi knu**ar snart (A) Puss från bros from the ... ja kmr fan inte på nåt bra.
Btw, saknar mig gumsi, hoppas du nanar gott med Ejika (A) Love Yaa! <3
Blir en liten rolig film med. Har lagt upp den på min fäja redan så visa kanske har sett den, men den är så jävla klockren å värd att se om å om igen! Ciao ma bajbis! <3 Vet att de är flumigt å sådär, inga radbrytningar, men vill ni veta en sak. Jag bryr mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0