SååååJAaaa

Fan va gott! Då har man vunnit årets första korpmatch! 7-5. Sjukt välförtjänt å känns jävligt skönt :) Matchen började bra då vi gjorde mål efter första anfallet. Matchens ryckare var David Hallens fullträff rätt upp i Xet från nästan halva plan. Once In A Lifetime Dave ;) 5-2 efter första. Andra hade vi boll i stort sett hela tiden men fick inte riktigt in den. Typ som jag vid kvällsqvisten ;O Dom reducera till 5-4 och vi börja få panik, som vanligt. Men denna gången togt vi det lungt och fick äntligen in två bollar i kasse =) Punkterade matchen och det var svårt att höra spelaren jämte då klacken skrek av glädje ;O Nu gäller det att tagga inför nästa lagfe... nästa match och känner då på mig att stora ting kommer ske. Imorgon är det fredag, sjukt sugen på att få i mig en öl eller två. Men innan det så kallar jobbet.

Nu har jag skrivet tillräckligt för ikväll och dags att flukta runt på facebook! Puss på er mina kära små troll! (K)
Avslutande: Motståndarna fick känna på en rejäl påle i röven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0