Övertrött!

JA det var ett tag sen man satt här å fundera på vad man ska knappa in på tangentbordet. Vet det inte nu heller men känner att någon kmr påla mig otroligt smärtfullt om jag inte gör det. Som vanligt kmr det säkert bli en aning flumigt. Kan inte förvänta er mer från en som är glad han fick G i Svenska. Men jag klara det ;)
Vad har hänt nu sen senast? I fredags var det fest hos mina partyprinsessor. Blev en del folk å som vanligt hände lite allt möjligt ;) Dagen efter vaknar man upp och det känns som någon ståt å bankat med en stekpanna mot äns huve hela natten. Stämmer inte utan det kan ha blivit en aningens aning mkt gottigt. Var tvungen att köra ner till Lund för lite partaj med svärfar å svärmor. Glad man fick i sig lite "Röda Bullar"(Red Bull Hehe) påväg ner för annars hade man suttit i baken på en inte allt för glad lasbilschaffis. På kvällen blev krig mellan Damerna å Herrarna. Aldrig gjort så svåra lekar. Va lekar som kasta boll i hink å skjuta grodor i vattnet. Eftersom tjejerna har bättre hantering vad gäller bollar å dess likheter så tog dom hem segern. Trevligt kväll ;)
Sen har ju spelat en korpmatch. Har vänt en liten trend nu å börjat vinna. Även denna matchen briljera vi och visa hur vårt spel igentligen skulle vart tidigare under säsongen. Jag å Jonas "Zlatan" Alvarsson höll tät där bak medans resten skapa chanserna där framme. Slutade med 5-2 till Top Notch. Publiken stod med öppna munnar medans David "SchtekarN" Hallen gav skumpan i deras våta käftar.
Annars i veckan har det blivit mkt jobb som vanligt och inte hunnit med att biffa mig på gymmet. Idag blir det innebandy och till helgen firar vi korpsegern på oscars där vi kommer vaska upp våran lön :)
Får se när man orkar skriva här igen, blev ett långt inlägg nu så kanske ja.. Kan komma när som.
Puss på er mina kära beundrare så ses vi i helgen med skumpan i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0