Lonely Boy!

Japp då satt man här vid datan naken och ensam! Emilia har nån tjejkväll som jag inte va bjuden på så ikväll blir det att ta ut sina agressioner på den lilla där nere istället ;O HÖhö! Nej men kan va bra å rehaba sig en dag. Som vanligt har det vart jobb sen gymmet och nu precis hemkommen från lite floorball! Innebandy för dom som inte fattar ;O
Menmen, får la ta sig en omgång i duschen så man blir fräsig innan det är dags för att besöka den underbara kudden!
Har redan försovit mig 2 dagar under denna veckan så mitt mål blir att inte försova mig imorgon eller på fredag. Men vad säger man? Mål är till för att inte uppnås! ;O
Nu har jag skrivit tillräckligt för idag, lite stavfel å allt kanske inte sitter ihop som det ska menmen. Att jag skriver är rena mirakler.
Ta hand om er mina gullungar så kanske jag t.o.m skriver en rad lr två imon! ;)

Kommentarer
Postat av: Emili

Du är för söt min gullepojke. Du är bjuden, men du kom ju inte. ;).

Puuuuuuuusususysss. Ses imorn.

2010-08-11 @ 22:49:39
URL: http://Kallarbarnen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0