Helvete va hett!

Då har man inte suttit här på 3 dagar ;P Sjukt mycket med jobbet. Thats Life ;) Har ändå hunnit med att lira en korpmatch. Vinst med 10-1. Gick som en orm i grottan genom hela matchen :) Själv fick man trycka in tre kassar vilket kan vara mer än hela säsongen. Matchens mål kan nog va av bror min som har kollat för mkt på mig och satte ett volleyskott efter ett fint inlägg av David "Beckham" Hallen.
Jag och Emilia har vart ensamna i hennes hus i 2 nätter. Riktig skön.... mysigt ;)
Morsan klagar på bloggen. Säger bara: Det är dig jag brås på ;)
No Snack Just Smack! ;)
Nu är jag sjukt trött så pallar inte skriva mer. Kanske blir något imon lr nån annan dag här i veckan. Jobbar ju och står i så blir svårt att ha tid till min kändisblogg men försöker så gott jag kan ;)
SKAKA RUMPA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0